قیمت طراحی پست اینستاگرام چگونه است

قیمت و هزینه طراحی پست اینستاگرام چگونه است

قیمت طراحی پست اینستاگرام

در این مطلب آشنا خواهید شد که قیمت و هزینه طراحی پست اینستاگرام چگونه است. با توجه نوع کار می توان مقدار هزینه آن را مشخص کرد. تنوع کار بسیار زیاد بوده و صرفا حدودی از قیمت و نحوه کم یا زیاد شدن قیمت را می توان گفت.

هر طراح شیوه و استراتژی قیمت گذاری مخصوص خود را دارد و این را با توجه به تجربه ای که داشته و حجم کاری که دارد مشخص می کند.

به عنوان مثال طراحی که تازه شروع به فعالیت نموده ممکن است هزینه کمتری را نسبت به کسی که مشتریان زیادی داشته بخواهد که بیشتر شناخته شود. همچنین طراحان مطرح مبلغ بیشتری از کار خود انتظار دارند. زیرا برای طراحی خود ارزش بیشتری قائل هستند.

لیست قیمت گذاری

مشتریان اغب پس از تحویل طرح ممکن است نیاز به تغییر قسمتی از طرح ببینند. برای همین در صورت درخواست اصلاح، تا 3 بار رایگان طرح اصلاح و ویرایش می شود. پس از آن به ازای هر تغییر 30 تومان اضافه می شود.

در صورتی که تعداد کارها زیاد باشد (مثلا بیشتر از 5 مورد)  15 درصد از هزینه کل کاهش می یابد.

طراحی آماده برای پست اینستاگرام

در وب سایت گرافین طراحی‌ های آماده بسیاری وجود دارد. می توانید علاوه بر خرید مستقیم این طرح ها، ویرایش هر کدام از این طرح ها را نیز به ما بسپارید. با این روش کار به میزان زیادی در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد. جهت مشاهده طرح ها به لینک زیر وارد شوید.

 

نکات مهم برای سفارش طراحی پست اینستاگرام

در زیر نکات مهم برای سفارش طراحی پست اینستاگرام به طراحان به شرح زیر است:
  • می توانید موارد تخصصی را بر عهده طراح بگذارید.
  • تا حد امکان به طراح زمان بدهید تا سرعت بالا کیفت کار را کاهش ندهد.
  • می توانید ایده های طراحی دیگری که مورد پسندتان هست را به طراح نشان دهید.
  • قیمت نهایی برای هر کار توافقی است و می توانید در این باره برای تعداد بالا طراح مذاکره کنید.
  • جهت ایجاد اعتماد دو طرفه می توانید نمونه کار های طراح را ببینید و سفارش دهنده برای داشتن اعتماد می تواند درخواست بیعانه کند.

 پست اینستاگرام چه بخشهایی را شامل می شود

این که پست شامل چه بخش هایی باشد به این بر می گردد که به چه جهت منظور منتشر شده است. از دلایل انتشار یک پست به موراد زیر می توان اشاره کرد:

  • فروش و معرفی مستقیم محصول
  • آموزش استفاده از محصول
  • سرگرمی و ایجاد حس خوب در کاربران

پیشنهاد می شود که همه ی پست ها فروش و معرفی مستقیم محصولات نباشند از مطالب آموزشی و سرگرمی جهت حفظ مخاطب نیز استفاده گردد. تعدادی از  آیتم های درون طراحی مشترک بوده و در انواع پست ها قابل قرار دادن هستند.

آیتم های مشترک شامل: نام پیج ، آدرس پیج، لوگوی پیج، شعار و معرفی کوتاه پیج،

ولی هر کدام از این نوع پست ها بخش های اختصاصی مختلفی دارند که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

فروش و معرفی مستقیم محصول شامل :

نام محصول، تصویر محصول، مشخصات محصول، ویژگی های مطرح محصول، مزایای استفاده از ویژگیهای محصول، درصدتخفیف، زمان و مهلت خرید، تعداد موجودی، نظرات استفاده کنندگان، روش تهیه محصول و نحوه سفارش و … است.

آموزش استفاده از محصول شامل:

عنوان آموزش، محتوای متنی و تصویری آموزش، مزایا و نتایج یادگیری آن آموزش در صورت اجرا، منابع و مراجع آموزش بیشتر، دعوت به ذخیره آموزش برای دسترسی در آینده و …

سرگرمی و ایجاد حس خوب در کاربران شامل:

عنوان جذاب و پرمخاطب ، محتوای جذاب، تصاویر خلاقانه و سوال برانگیز، پرسش سوال از کاربر جهت جذب کامنت، دعوت به لایک، ذخیره و انتشار محصول

گنجاندن همه موارد در پست مورد نیاز نبوده و نباید کاربر را زیر انبوهی از اطلاعات بی مورد قرار داد.

اطلاع دقیقتر از قیمت کار

بهترین روش متوجه شدن قیمت و هزینه طراحی پست اینستاگرام این است که توضیحات خود را برای طراح بفرستید و طراح پس از بررسی به شما قیمت و زمان نهایی را خواهد گفت و شما در صورت رضایت در خواست شروع کار می دهید. از پیام رسان های مختلف زیر می توانید به ما پیام دهید.

پیج اینستاگرام طراح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *